Вітаю! Середа, 22 квітня, тиждень Б

Уроки за розкладом
5 - А,Б (основи здоров'я)
Тема: Земля - наш спільний дім


Завдання:
1.опрацювати параграф 29
Форма оцінювання: тестування
Код доступу 349163
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Зверніть увагу:
тест проходити один раз  до 23.00,вказуючи своє прізвище та ім`я,а не нік чи інші позначки


9 - А  (основи здоров'я)
Тема: ВІЛ/СНІД: виклик людині
           ВІЛ/СНІД: виклик людству



Завдання:
1.опрацювати параграфи 25, 26
Форма оцінювання: тестування
Код доступу 761211
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 457920
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Зверніть увагу:
тест проходити один раз  до 23.00,вказуючи своє прізвище та ім`я,а не нік чи інші позначки

6 - Б  (основи здоров'я)
Тема: Безпека руху велосипедиста


Завдання:
1.опрацювати параграф 31
Форма оцінювання: тестування
Код доступу 845761
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Зверніть увагу:
тест проходити один раз  до 23.00,вказуючи своє прізвище та ім`я,а не нік чи інші позначки

7 - В (біологія)
Тема: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.


Завдання:
1.опрацювати параграфи 48,50,55, з параграфу 53 стор. 229
Форма оцінювання: тестування

Код доступу 565202
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

для тих, хто не виконав тести попереднього уроку:
Код доступу 808963
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Зверніть увагу:
тест проходити один раз  до 23.00,вказуючи своє прізвище та ім`я,а не нік чи інші позначки

Немає коментарів:

Дописати коментар