Вітаю! Середа, 20 травня, тиждень Б

Уроки за розкладом
5-А,Б (основи здоров'я)

Тема: Повторення  теми "Соціальний добробут"

Тренажер 1

Тренажер 2






Завдання: повторити матеріал теми



9-А  (основи здоров'я)
Тема: Розвиток людства і глобальні небезпеки.На шляху до сталого розвитку. Узагальнення з розділу "Соціальна складова здоров'я".
форма контролю: тестування
Код доступу 977983
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua виконати до 21 травня до 18.00

7-В(біологія)
Тема: Міні-проект "Заповідні території України"

           
       
Міні-проект "Як тварини пристосовані до життя в різних умовах"





Завдання: повторити теми

6-Б (основи здоров'я)
Тема:Повторення теми "Здоров'я людини"

Тренажер 1
Тренажер 2
Тренажер 3
Тренажер 4

Завдання: повторити тему .

Немає коментарів:

Дописати коментар